tubiornottubi Arkadaslar bebegim 16 haftalik. Buyume atagina giris yaptik ve daha 22 gun var. 19.hafta atagi deniliyor buna ve devasal bir sicrama. Bu haftalarda neler yasadiniz ya da yasiyorsunuz?
Papatyaa_ tubiornottubi canım benim bebeğim de bir hafta boyunca uykuya dalma üzerindeyken sıçrıyordu. Ama sonra kendiliğinden geçti en fazla bir hafta sürdü. Evham yapıp doktora falan da götürmedim internetten okuduklarım da çok saçma geldi 🤦🏻♀️ Geçti şükür ama gündüz uykuları azaldı 🙄
Hulya_ tubiornottubi Bizde o en kötü ataktayız bebeğim çok değişti çok mutlu güleç bi bebekti şimdi çok huzursuz sürekli mız mızlanıyor kucak istiyor uykuları azaldı ve gece çok sık uyanıyor biran önce bitsin artıkk 🤦🏻♀️
tubiornottubi Papatyaa_ yok bu uyku sicramasi degil. #thewonderweeks #harikahaftalar buyume ataklarindan bahsediyorum. Kimse bu ataklari duymadi mi? Bebeklet toplamda 10 buyume atagi gecirirler. Biz su an 4. Ve en buyuk olan atak yani sicramadayiz.
Papatyaa_ tubiornottubi anladım canım ben o kadar da detaylı araştırmıyorum ya :/ umarım kolay atlatırsınız 🌸
tubiornottubi Delirmek Hulya_ delirmek uzereyim :) toplamda 35 gun suruyormus. Daha 22 gun var. nasil peki? Bir gunde neler yasiyorsunuz? Ben sahsen geceleri uyku nedir unuttum. Memeyi reddediyor bazen. Ciglik atiyor. Uykuya gecmiyor. Ya da coooook zor geciyor.
Hulya_ tubiornottubi Bizdede memeye düşkünlük başladı uyku konusu çok sıkıntı gece sürekli uyanıyor 3 4 saat kesintisiz uyur sadece emmeye kalkardı şimdi 2 saat uyusa şükrediyorum ve uykuya geçiş tam bir işkence ağlayayarak uyuyo direniyo
tavsancikinannisi tubiornottubi bende 19 haftadayım aynı durumdayız asla meme almıyor uyku sersemi veriyorum uykuya geçiş çok zor