Aysun944 benim kizim istahli bi bebekti, cok sukur kati seyleride yerdi, hic ezerek lapa ederek biseyi, oyle yemeye alistirmadim. Yemek yiyop mamada kullandigim zamanlarda bu mamaya gectim. Kilomuz gayet iyiydi, zaten yerinde durmayan bi benek oldugu icin yesede oyle aman aman kilo almiyodu, yani hep hangi aydaysa o aya uygundu kilomuz , ne fazla ne eksik. Mamayida iciodu ama inanin aptamile sma ya para dayanmio. Bes gunde bir kutu gidio. O yuzden bu mamayi aldim ama guzeldi kizimda sevdi icti, kilo alimida yerindeydi .