Kizlar oğlum 8 aylık oldu. Şu zamana kadar tek delikli olani kullanıyordum ama artık içmesi baya uzun sürmeye başladı. Biberon ucunu değiştirmek istiyorum ama kararsız kaldım bir sürü çeşiti var. 3+ 3 delikli, 6+ var oda 4 delikliymis birde yine 6+ nın tek delikli ama deliği büyük olanı varmış 🤦🏻♀️ Avent kullananlar siz hangisini kullanıyorsunuz ?