Mom4775 dün sabah yedi olmadan uyandı. Öğlen uyumadı ve benim teslim etmem gereken bir raporum vardı. Hocam sağolsun gece 12 ye kadar zaman tanıdı dün için. Dedim uyumazsa akşam erken yatar ben de düzenler gönderirim. 7 de uyudu, 20 dakika sonra uyandı, uyuttum 30 dakika sonra uyandı, uyuttum 15 dakika sonra uyandı, uyuttum 25 dakika sonra uyandı ve gece 1 e kadar uyumadı. 22 aydır ilk defa yaptığım birşey oldu salona geçip zaman geçirmesine izin vermek ama o bile çözüm olmadı. Bilgisayar başına geçmek istedi. Şansıma eşim evde yok, yalnızım ve bana öyle bir kriz geldi ki anlatamam. Zaten öğlenleri uyumuyor uzun süredir çok direniyı, haftada 1 2 kere uyursa kendimi şanslı hissediyorum, bu bir de geceye yansıyınca ve önemli bir raporu teslim etmem gereken geceye de denk gelince başlarım iki yaş sendromuna dedim. Kolay geçen varsa beni de aydınlatsın. Normalde çok sakin kalıyorum kızıma karşı ama fark ettim ki 2 3 gündür sinirlenmeye başlıyorum. Dün geceki sinirim de Nirvana oldu resmen. Allah can sağlığı versin bebeklerimize onlar için de hiç kolay değil ama bebeğine tek bakanlar için bu süreç çok daha zor bence