Azsekerlikahve yazınızı çok üzücü buldum. Hanımefendinin çocuğuna mama veyahut ne gerekiyorsa almak için zaten neler yaptığını veya yapmadığını bilmiyoruz. Belki sizin gibi bir şeyler örüp satıyor, belki gündeliğe gitmeye başladı, belki sizin gibi yine elindeki eşyalarını satmaya başladı. Bilemeyoruz değil mi? Çünkü yazısında durumunun kötüleştiğinden artık yeterli mama alamayacağından, öneri istemiş başka annelerden, sadece öneri… böyle altı doldurulamaz sözlerle bence can yakıcı oluyorsunuz. Sadece post sahibi bayan özelinde konuşmuyorum. Eminim ki burada maddi sıkıntı çeken bir çok anne vardır. Ben de ilk başlarda"el kadar bebeğe pirinç unu verilmez, kötülük yapıyorsunuz" gibi şeyler düşünür ve yazardım, sonra farkettim ki insanlar yoksul, elinde yok, avucunda yok, “alacak gücüm yok” dedikleri yerde bir durdum, düşündüm. Hayat benim ve benim gibi maddi gücü daha kuvvetli insanlar arasında yaşanmıyor sadece.
Bir başka anne de telefonunu sat, interneti kapat demiş, ne talihsizce açıklamalar. Boş ve ucuz romantizm yapmaya gerek yok. Bu şeye benzemiş, herkesin evinde buzdolabı var o zaman ekonomik kriz yok abartmayın, demeye benzedi. Sapla samanı karıştırmaya da gerek yok. Uzun yazdım biraz ama içimdekileri ve kendimi doğru ifade etmeye çalıştım, umarım başarabilmişimdir.