8ay 13 günlük oğlum var 1 hafta önce yakacık hastanesine götürdüm grip gibiydi diye Bisey yapmadılar burun temizliği yap diyip gönderdiler dün 38.9 ’la hastaneye gittik bi serum takıldı kan ve idrar tahlili yapıldı gene biseyi yok dendi geldik takı bugün sabah ateş olunca gene bu sefer özele gittim bronşit ve alerjik var göğsünde hırıltı varmış sürekli ateşi cikiyo ilaçlar falan yazıldı haftaya kontrol var eğer geçmezse havaya baslanicakmis. Kendimi yiyip bitiriyorum doktora o kadar kızgınım ki oğlumda bronşit başlamış nasıl farketmez yaa öksürük balgam var ve bana biseyi yok dedi gönderdi neden bu devlet hastanesi böyle ya ben bu sabah goturmeseydim
ya farkedilmeseydi ya daha kötü olsaydı 😔