Merhabalar ek gıdaya gectik aslında tadım gibi en fazla ıkı ıc kaşık yıyor ama bıldıgın gaz yapınca kanalizasyon gibi kokuyor😄bu normal mı acaba.ne yiyor kı boyle kokuyor dıyorum
bir de yogurt verdiğimde boşluğunda nıkta nokta kırmızılıklar gorduM.bu alerjı mi yapmış demek oluyor🥺
yenı tatlara cok kapalı gıbo agzını acmıyor tavsıyelerınıze ıhtıyacım var şimdiden coook tesekkurler💓