Oglumask2019 Sudeuzum00 ben ağrı kesici bile içmeden atlattım canım ilaçlar öldürüyor bence çok ağır değilsen kullanma
Oglumask2019 Sudeuzum00 ben birde hap gibi sarımsak yuttum her akşam yatmadan önce onun etkisi olduğunu düşünüyorum
Twinmomdd Sudeuzum00 Ben atlattım ilaçsız ama durumım ağır değildi sadece koku alamıyordum okadar. Sizin nefes darlığınız var. Bol bol su için, hergün ılık duş alın. Ben içmedim ama kekik yağı ve kekik çayı çok iyi geliyormuş. Geçmiş olsun
Ezgi63 Canım ben hiç ilaç kullanmadım çok aşırı su iç , bitki çayı kekik , nane limon , ıhlamur her gün 1 bardak iç birini .
Sudeuzum00 Ezgi63 çoğunu yapıyorum canım ama aşırı nefesim daralıyor ilaçsız geçer mi nefes darlığı ?
Oglumask2019 Sudeuzum00 ventolin al canım nefes acıcı o çok güzel bi ilaç bende bronşit var tikandigimda onu kullanırım hep
Sudeuzum00 Ezgi63 teşekkür ederim canım allah razı olsun kendi kendine geçer demi cok korkuyorum gün boyu böyle nefes darlığı çekiyorum 🤧
Oglumask2019 Sudeuzum00 hiç korkma inan korkarsan moralini bozarsan hastanelik olursun. Filyasyon ekibi bana öyle dedi çünkü. Maskemi taktım ellerimi yıkadım ful pasta böreğe verdim kendimi temizlik yaptım müzik dinledim grip olmusum da onu atlatiyormusum gibi düşündüm hep çok zor insan hep evladını düşünüyor ama böyle düşünmezsen bağışıklığın düşer canım ☹
Sudeuzum00 Oglumask2019 doğru söylüyorsun canım tek bildiğim şey Boğaz’ına bakacaksın doğru degil mi moral bozunca düşündükçe tıkanıyorum bebeğimle ilgilenince geçiyor psikolojik mi bu ?
EfeninnAnnesii Bizde 20 gün önce atlattık eşim 1 aylık bebeğim ve ben. Bende çok hafif seyrettiği için ilaç kullanmadım eklem agrısı, tat koku kaybı ve hafif öksürük vardı ilaç bildiğim kadarıyla emzirenler kullanamıyor bize saglık bakanlığından arıyan doktor emziriyorsa kullanmasın demişti. Çok geçmiş olsun canım🙏