biz de 4 ay 6 günlüguz. 4. ayina girdiği gün 7500 kg 66 cmdi. Gun icinde surekli çığlık atiyor sohbeet ediyoruz, gülüsuyoruz, zeka kartları gosteriyorum cingiraklar vs. o daha cok ellerini kemirmeyi tercih ediyor. yetmiyor bizimkilere salca oluyor zombi diyoruz O na 😄 uykuya gecerken direniyor, gündüz de yarımsar saat uyuyor. desteklersem 1, 1.5 saate çıkarıyoruz. Meme reddimiz vardi o bitti siimdi daha cok emmek istiyor. Ilgi cekmek icin numaradan ağlıyor, Dün de yüzüstü döndü ilk defa. Surekli dönmeyi deniyor simdi uykuya gecis haric cok keyifli bir bebek gulusu beni benden alıyor 🤗😍