sevimlienerji ben çok daralıyorum. Yani ters bişey söylerim kırarım diye korkuyorum. Eşimi kırmak istemiyorum susmamın sebebi o. Ama sürekli atışıyoruz zayıf çocuk küçük çocuk . Gren emziğini yağlı naneli baharatlı çorbaya batırıyor kendi yediği kendi tabağına. Napıyosun dedi aldım elinden memeyi almıyo aldın diye yaptım diyo. Ya bırak almasın niye zor ediyon dedim. Hemen eşim ver nolacak diyo 😳