3 ayliktan beridir okuyorum, şimdi 7 aylık. İşk başlarda hiç anlamazdı, başka şeylerle ilgilenirdi. Şimdi de kitapları yemeye çalışıyor çoğu zaman🙄😅 ama bu ayında baya baya konulur gibi devamlı. Değişik sesler çıkarmaya başladı, durmak yok okumaya devam.