Dişlerden dolayı iştahsızlığı var zorla yediriyorum içiriyorum. Emiyo ama tek göğüs emdiği için artık tam olarak yetmediğini düşünüyorum bugün yeterince sıvı almamış olabilir belki o yüzdendir diye teselli ediyorum kendimi. Şuan yemeğini yediriyorum eğer yine yapmazsa götürücem takıp ediyorum şuan