Dilekhilal Arkadaşlar merhaba. Bu ayın 25. de kızım 1 yaşına girecek . Tüllü elbise almak istiyorum . Önerebileceğiniz site var mı?
mihrosum Tatlım bizim dogum gunumuz 2ngun sonra e bebekten gelinlik tarzı bıse aldım. Daha dogrusu gelinlik degil gri tullu abiye. Kesimi kuması herseyı mukemmel. 90 TL cok ama cok begendım
Bambamorhan Benimde bebeğim. 15 aralıkta yaş günü siz yapabilecekmisimiz malum virüs var ve yasaklar geldi ben ertelesem mi diye düşünüyorum
Bambamorhan eslemhuma58- bende aldımm herseyini bi konsept belirtilerim kendim süsleyeceğim evde Allah izin verirse