Surayusa Oğlum 2 aylık göğüslerim 1 bucuk haftadır aşırı yara emzırırrken ağlıyorum tam geçiyor düzeliyor bir daha yara oluyor 3 defa tekrarladı gümüş kapaları hiç çıkartmıyorum ama yinede yara oluyor ne yapmam gerekiyor nolur yardım edin
Sakinolseherjim_ Surayusa canım gumus kapak falan hikaye fito krem al eczaneden 1 gece de kökten çözüm yatmadan sür gece bi kac gun tekrar et bidaha olmamak uzere geciriyor Fito
Aley_ Surayusa Aynı şeyi yaşadım. Doktor gördüğünde ben ilk kez böyle bir yara görüyorum resmen kopup yenilenmiş göğüs ucu demişti o derece ileri seviyedeydi yani. Tahin yağı ve tereyağı geçirdi.
Gokcen Surayusa dogal zeytin yağı ile guzrlce masaj yap strec yada dolap posetyle sar dinlendr com fayda goreceksin
Ysmn1215 Benımde aşırı yara olmustu Allah yardımcın olsun inş gecer ben krem falan sürdüm fayda etmedı gümüş kapaklar ıyılestırmişti içine sütün dolsun emzirmeden emzırmeye dok kendı sütün iyileştirir orayı göğüs pedı sakın kullanma
Surayusa Yasolini hayır denemedim ama ondanda fayda göremyen çok insan varr bilmiyorum yoruldum artık çözüm aramaktan 🥺
Elifffyvz- Surayusa çok geçmiş olsun😢 kendi sütümden sürüp buzdolabı poşeti yapıştırırdım bir parça.çok iyi gelmişti yumuşadıkça iyileşmişti.inşallah sizin de geçer hemen🤲🏻
Angars Surayusa ayva cekirdegi jeli yapin ve her emzirmeden once ve sonra gogsu kendi sutunuzle islatin ardindan ayva cekirdegi jeli kuruyunca lansinoh krem ve bol bol havalandirin ben bu sekilde geçirdim ki 15 gun emziremedim tek memeyi o derece kanıyordu simdi ufak çatlaklar kaldi yara iyilesti
Surayusa Angars ayva çekirdeğini dün yaptım dünden beri uyguluyorum sanırım havasız kaldı raz oyuzden sürekli tekrarlıyor
Bahar_asmakaya Surayusa benim de aynı sorun vardı ceviz kabugu önerdiler cevizi 2 ye böldüm emzirdikten sonra göğüslerimin uclarına zeytinyagı nı sürdüm ve cevizin kabuklarını birer tane ikisine de kapadım Tekrar emzirmeden önce yıkadım emzirdim ve sonrs yine zeytinyagı sürüp kapadım En hızlı Bi özüm oldu benim için Size de öneririm🤗
123456000 Surayusa canım sana kesin çözüm benim göğsüm bıçak kesiği gibi olmuştu ağrısından sütyen bile takamaz hale gelmiştim eczaneden ücretli Lansinoh çatlak kremi al reçeteye geçmiyor ama çok faydali ufak tefek yaraysa 1 defada iyileşir benimki çok kötüydü 7-8 defa sürdüm çok şükür düzeldi 🙏buraya linkini bırakıyorum 👉 https://ty.gl/3nm1e6rna
Ozgekarakuzu Surayusa Benmde 26gunluk oglum var 1hafta önce gögüslerimde emzirmekden yarıklar olusdu iki gün emzirmedim krem falan sürdüm fayda etmedi. Sonra biri kantaron yağını önerdi 2günde iğleşdi bi dene istersen. Yalnız kantaron yagını sürüp emzirmeden önce silmen gerek
Surayusa Ozgekarakuzu ilk onu denedim oğlum pişik olduğunda onu kullanmıstım hemencik geçirmişti ama göğsümü geçirmedi
Leyloski Surayusa lansinoh göğüs ucu kremi surerdim bazen de zeytinyağı inşallah çabuk şifa bulursun çok zor