Melisasbasi Selamlar kizim 3 buçuk aylık Bebelac gold nutrikonfor kullaniyorum ama sadece migroslarda var eczanede bile yok sürekli arayip durmaktan cook sıkıldım gazli bebeğim ne onerirsiniz aşırı gazli hatta dahada gaz yapmayan bir mama.
Melike_esilahaberci06 Melisasbasi hip maması benım kızım bır yasına kadar gaz sorunu cektı bes ay kadar kullandım hıpp mamasını seker olmadıgı ıcın gaz ve kapıxlık yapmıyor
Esraermez Melisasbasi hiip mamasını önerdiler bende kullandım fakat doyurmuyor sürekli acıkıyor şu an sma kullanıyorum çok memnunum :)
Melisasbasi Esraermez sma beni korkutuyo yaaa sanki gaz yapiyomuş gibi attim koca bi kutuyu çöpe gaz yapti diye 🥴
ayazasaf Melisasbasi bebelac gold kullanıyorum öncesinde de hipp combiotic kullandım. İkiside gaz için çözümümüz oldu.