4 ay 23 günlük oğlum olmaması gerekirken o kadat koruyup kollamama rağmen grip oldu. Ek gıdaya henüz geçiş yapmadık. Ama ıhlamur içirsem bir şey olur mu? İçirebilirsem kaç ml ya da kaç kaşık vermeliyim? Doktoruna da yazdım ama henüz cevap vermedi. Şimdiden teşekkür ediyorum ☺️🥰