Edaemekli Canım bende normal bildiğimiz grip oldum . Tad kaybı ağrı öksürük ateş boğaz ağrısı hicbiseyim yoktu. Bebeğim ufak diye gidip test verdim ‘nede olsa negatif ama emin olayım’ kafasında gittim ve pozitif çıktı 😌. Demem o ki aklında soru işareti varsa test yaptır inşallah negatif çıkar😌 Gecmis olsun 🌼