Helenyaz ilknur_acr94 rotayı 3.5 ve 5.5 ayda yaptırdım, menenjit 7. Aydan sonra dedi dr. Şimdi 6 ay 20 günlük kızım.
Helenyaz ilknur_acr94 4. Ve 6. Aylarda sağlık ocağı aşıları yoğun olduğu için ağır gelir dedi dr umuz, o yüzden aşı olmadığı dönemlere denk getirdik. Neyseki hiç ateş falan da olmadı bizde
Gamze1401 rota virüs 2-4 menenjit de doktorumuz bize ya 3-5-7 ya da 5-7-9 olarak yapabiliriz dedi canım