Mom0909 nrhnoktay bi basvuru yapılması gerekiyormuydu acaba ben yapmadım birde bi yerde okumustum herkes beklemeyin öğrenci kartı falan gelmiyo yazmıslardı
Mom0909 nrhnoktay bende yapayım ozaman bi cok sayfada okudum ben bi sürü kişi yazmıstım göndermiyorlar diye birisi hatta 2yıldır bekliyorum yazmıstım ama yinede bilemiyorum gönderirler belki
nrhnoktay Rukiye58 kardeşlerim de açıköğretim okuyor onlarınki de hala gelmedi.Kaç ay oldu yani 🤷🏼♀️