Tuagc kahveyle hiç alakası yok 3,5 aylığa kadar sürekli gaz sancısı çekiyor çoğu bebekler benim o kadar çok herşeyi dikkat etmeme rağmen bebeğim çok gazlıydı şimdi 4 aylık oldu çok şükür daha iyi o gaza gerçekten hiçbir çözüm yok yani ne ilaçlar kullandık ne masajlar yaptık hiçbir şey fayda etmedi