Handeay7 Anneler merhaba. Oğlum 8aylik ve doğduğundan beri emzik emiyor. Emziremedigim için açıkçası uyku konusunda falan çok kolaylik oluyordu. Fakat agzindan emzik düşmeyen bebek, 2 gündür emziği hic almıyor. Sebebi ne olabilir?
Handeay7 Selim24 alttaki iki dişi çıktı ve onlarda sorun olmamisti ama acaba üst dislerde kabarmisti o mu yapiyor :/
Selim24 Handeay7 sıra üst dişlerinde büyük ihtimal , emzik damağını acıtıyor ya da rahatsız ediyordur