Genelde benim adetim hep düzenlidir gecikme falan kolay kolay yasamam 3 gun adetim gecikti bugun biraz once test aldim yaptim negatif cikti sabah mi yapmam lazim yada erken mi yaptim biraz daha beklemem lazim mi adet kac gun gecikice yapmak lazim boyle negatif cikip sonra pozitif olan var mi