yabuss anlamadim ki. İlk başta diş zannettim. Bıngıldak hiç farketmedim doktora götürdüm tahlil aldılar bişey yok diyip yolladılar. O gece ateş yine 40 a çıktı sabah yine götürdüm doktor görür görmez anlamış ama bana söylemedi acil Bey'in ultrasonu istedi bir sürü tahlil. Sonuçlar çıkınca başhekimi çağırdı oda baktı yatış yapın belinden sıvı aldirin dediler