Birhemsireanne__ meraba kızlar bebegm 3 ay 2 günlük anne sütü alıyor ama şu son 2 3 gündür alttan cıkarıdgı gazı cidden kötü kokuyor kkasıda aynu şekilde acaba bi anormallik mi var diyorum rota aşısı olmuştuk geçen ondan mı oldu bilmiyorum sizin başınıza geldi mi
Hasret51 Birhemsireanne__ emdiği için senin yediklerinden ictiklerinden alır canım o ondan koku yapar ☺️
TYE Birhemsireanne__ senin yedik içtiklerinle bide üşütünce kokar derler sma dogruluk payı var mı bilmiyorum
Birhemsireanne__ Hasret51 farklı bişey yapmadm aslında yiyecek konusunda ama anlamadm cok acana bağırsakta sıkıntı varmı diye
Birhemsireanne__ TYE Hadi ya ekstra farklı bişey yemedim ama az öncede youtube de video gördüm bebekler sanırım ek gıda sürecine hazırlıyormuş kendnş
Hasret51 Birhemsireanne__ hicbir sıkıntısı yoktur eminim canim insanız yani farkli bisey yemesekte dışkımız kokuyor illaki emzirdigin icin bebişede geciyor 🥰😘