kirmizitilki Ben kaynana postuna yazıyorum çünkü yorumuma açık. Ama sizin postunuzu görmedim görsemde yazamazdım çünkü tok tutan, kilo aldıran vs mamalardan hiç denemedim. Size ne söylesem yanlış yönlendirme olur. Birisi yoruma birisi bilgiye açık postlar. Bu yüzden bunun sitemini etmek bana yersiz geliyor kusura bakmayın. Çocuğunuz kaç kilo, boyu kaç, yediği boyuna mı gidiyor vs bunları doktor dışında biz bilemeyiz değil mi, şimdi şu mama yaradı benimkine desem sizinkinde bir etkisi olmasa yine yardımcı olamayacağım size.