Hnd_ylmz Merhabalar bebeğim 41 günlük anne sütü artı günde 1 yada 2 mama veriyorum 3 gündür kakasını yapmıyo ne yapabilirim
Olric11 Hnd_ylmz benimki yavruda 4 gün yapmıyo canım korkulacak bişey yokmuş☺️ Geçen bende post açmıştım popişini zeytinyağı ile yumuşat birazda içine doğru itdir kulak pamuğu ile. Yada ağzına biraz zeytinyağı verebilirsin
Minikkelebegim Hnd_ylmz her gün kaka yapması da normal bebeğin bir hafta kadar yapmaması da olur öyle şeyler merak etme yapacaktır kakasını :)
Hnd_ylmz Biraz fazla pimpirikleniyorum galiba ilk olduğu için sağolun 😊zeytinyağı ekledim mamasına gece yapar diye yapmadı ama gazını çıkartıyo poposuna sürmeyi deniyim birde 👍
GnyGms normalmiş ama ben de aynı sizin gibi anne sütü arada da mama vererek besliyorum ve 3-4 gün yapmıyor benim bebegim de😞 zaten gaz sancıları tavan iyice mahvoluyor cocuk
Hnd_ylmz GnyGms bizde gazlıyız ama allahtan geceleri tetiklemiyo gazı rahat uyuyo gaz ilacına başladık