Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık ilk başta vermedim büyük hata ettim galiba şimdi almıyor wee baby denedim sadece arada alıyodu şimdi hiç almıyor arkadaşım philips avent dene alır diyor ama geç kalmadım mı ?sanki bu saatten sonra tutmaz gibi ama tecrübesi olan varsa yazabilir mi ? Bu aydan sonra emer mi alsam yoksa beni emzik gibi kullanıyor 🤦♀️