Merhabalar anneler 17 günlük taze anneyim çok aşırı dikkat etmeme eve hiçkimseyi kabul etmememe rağmen birkaç gündür kendimi çok halsiz ve yorgun hissediyorum aşırı terliyorum bugün hastaneye gittim korona şüphesi ile test verdim sonuçlarım yarın çıkacak doktorum emzirmeye devam edebilirsin dedi ancak sormayı unuttum eldiven vs takmamda lazım mı acaba daha önceden korona olup emziren annelerden bilgi rica ediyorum