Bugün diş çekimi yaptırdım kızlar uyuşturucu iğne vurdular doktora sordum emziriyorum kaç saat emzirmeyeyim diye sorun olmayacağını emzirebileceğimi söyledi netten baktım 2 3 saat emzirmeyin sonra da ilk sütü sağıp dökün deniliyor 🤔bilgisi olan var mı