hakikizeytinyagi 31 günlük ikizlerim var gazdan sebep ne sabah uykuları belli ne gece 🤦🏼♀️ 2 gündür bu ilacı ve sab simplex kullanıyoruz sanki iyi geldi gibi
Aselduru88 hakikizeytinyagi kızım kolik bebekti biogaia her gün aynı saatte verilmez ise işe yaramıyor ben hergun aynı saatte verdim çok şükür çok çok iyi geldi
bgmarik hakikizeytinyagi biogaia bağırsak düzenleyici bir damla.Ben kullandım ama yanına zinco da verdim öyle daha çok rahatlattı bebişi.Her gün aynı saatte 5 damla olarak kullandım🌸
Helenyaz hakikizeytinyagi ben de sadece biogaia ile gaz ve kabızlık sorunumuz çözüldü, gerçi mama kullanıyordum aptamil conformil kullandım o da gazı kesti
Elifadakrt Biogaia yanında gaz damlası da kullanmanız gerekiyor. Fakat biogaia piyasada yok doktorunuzdan farklı bir ilac isteyin