Hld61 Cezarette aldım 28 tane var içinde ama adetin 1.günü başlayın diyor ben sezeryan oldum 85 gün oldu adet olmadım nasıl kullanacağım acaba?
efuchan Hld61 yanlışım varsa daha iyi bilen arkadaşlar düzeltsin lütfen bildiğim kadarıyla bu gün başlasan 28 gün sonra ilaç bitince bir iki gün içinde adet oluyorsun ben düzenleyici olarak kullanmıştım evli değilken adet olamıyordum 2-3ay
Damla11 Hld61 merhaba ben onu sadece korunmadigim zaman iciyorum onun haricinde hergun içmiyorum zaten bir tanesi 3 gün koruyor öyle yazıyor icinde
2506 Hld61 doğumdan 2 ay sonra kullanmaya basladım . Adet görmeye baslamamıstım oysa. O sekilde her gün aynı saate alcaksın demişti doktorum. Ve ilaca basladıktan sonra 1 kere adet oldum sonra yine olmadım
Kayram2808 efuchan bnde sezaryan oldum 3 buçuk ay oldu olamadım hala alıp içsem düzene girermiyki, olamayınca korkuyorum 😂
Hld61 Kayram2808 ben oğlumda korkmuştum doktora gitmiştim yok diyince sevinmiştim sezeryanda 1 yıldan önce hamilr kalmayın diyor doktorlar
Kayram2808 Hld61 ben 2 diye duydum valla🧐🤗 zaten aynı yerin bida kesilcegini hayel ettikçe midem bulaniyo 🤦♀️