Hemşire bize 1. 5 ay sonra akıntı kızarıklık kabuklanma olabilir dedi normal yani. Sonuçta orda bir yara oluşması ve. kabuklanması lazım ki verem aşısının izi kalsın. Aşının tuttuğunu gosterır. Kol altında boynunda bezeler oluşursa direkt acile git demişti bir de. Yalnız kanama için bilgim yok.