Mrtnurr Pazartesi öksrük ve burun tıkanıklıgından bebegimi hastaneye götürdüm 40 günlük. Bana doktor hastaneye yatırılması gerekir ama küveze alırsak daha cabuk iyileşir dedi küveze alırsak 1000 lt ama serviste gösterip küvezde yatarsa da gecelik 400 tl ödersnz dedi bizde o telaşla tamam dedik 1 hafta yattı 1600 tl hesap çıktı bize araştırmalarım sonucunda eğer serviste yatarsa gecelik benden 97 tl yatak ücreti alablrmiş ssk cimali öyle söyledi yani totelde bende 500 tl gibi bi fiyat almaları lazımdı he ben naptım bu 1600 ödedim ama şikayet formuda oluşturdum bakanlıktan inceleme kararı gelicekmiş. Yogun bakımda olan hiç bir hasta için ödeme talep edemezlermiş resmen biizim telaşımızdan doktor faydalandı karaktersiz. Devleti ayrı bizi ayrı dolandırdı yogun bakımda yatan bebekler için devlet her gece 985 tl ödeme hastaneye yapıyormuş.. Bilginiz olsun diye söylüyorum
seldaselda28 Mrtnurr ben giresunda yaşıyorum Kuvoze giren bebekelr icin hastane ekstra ucret almiyor doğduktan çok sonra girerse de almiyor acil durumda girerse de. Yetişkin yogunbakimi da ücretsiz özel hastanelerde.
zcn01 Mrtnurr bizim bebegimiz de dogunca yatti yogun bakimda ozel hastanede dogum yapmistim direk oranin yenidogan yogun bakimina yatirildi hic bi sekilde yogun bakim ucreti alinmadi ve yok diye biliyorum ben
Deletedmom131 Mrtnurr Ayni seyi bi arkadaşım da yaşamıştı parası geri ödendi. Yanlız fatura olması gerekiyor umarım faturanızı almışsınızdır 😊
ahlasinannesi Kuveze giren bebekten ücret alınmıyor oğlum özel bı hastanede yattı bir aydan fazla hiç bir şekilde ücret ödenmedi devlet karşılıyor zaten
Mrtnurr Deletedmom131 detaylı fatura aldım tabi ama bebegim yogun bakımda degil serviste yatıyor göstermişler şikayet edicem tabi daha ayrıntılı bi seklde küvezde oldgna dahil resmlerimdd var ispatlamak için
Ayazzz Mrtnurr allahım hadi hastanenin böyle bir oyunu var. Doktora ne demeli ?? Mesleklerini böyle menfaat’e dökmelerini anlamıyorm okadar da para kazanıyorlar üstümüzden 40günlük bebeği menfaatine dahil etmiş. Allah onu islah eylesin