4 ay 5 gunluk bebegim var arkadaslar. Kucagimda odaları gezdirdim Uykusu geldi esnedi baya. Koluma yatırdım emzik verdim oyle gezdik biraz da. Sonra yatağına yatırdım. Gozleri acıktı, esnedi falan kendi daldı. Bu sekilde uyudu. Destekli mi oluyor, sağlıklı uyku için bu yöntem nasıl