kar_kristali ya bazen hastaneye falan giderken zorlaniyorum. Surekli araba puset olmuyo. Artik kalin giyinmeye basladik kucakta tasimasi da zor oluyo. Hem oturdugumuz yerde yuruyus yapabilecegimiz serbestlikte alan var. Yani kalabaliga girmedikteb sonra cocugu eve daha fazla kapatmak istemiyorum. Cunku asiri asosyal oldu, evden baska bi yere gidince ciglik kiymet agliyo. Onlarin da buna ihtiyaci var. 😔 dun asi icin saglik ocagina gittik, ortama bi bakiyo ev degilse basiyo cigligi. Zaten anne babadan baska insan gormedigi icin baskasini gorunce asiri agliyo. Oyle yani.