ceydacos kızlar selam 19 gün oldu doğum yapalı 3 gündür kabızım acı çekiyorum artık ilaç vermişti doktor içtim ama tık yok yaşadınızmı böyle birşey
Prenses_annesi22 ceydacos bn ilç kullnmadım komposto yptım içtim bı kaşık zeytınyagı içtm ve en son bastıra bastıra cıkardım tabı kanadı cok zorlndm bol su ıc bırde sıvı seyler tuket katı yeme hoc cıksmazsn yoksa
esmirna16 ceydacos Ben de 20 gün önce sezeryan oldum. Aynı sorunu yaşadım. 2 gündür kabak tatlısının üzerine tahin döküp yiyorum. Resmen onunla çıktım tuvalete. Bir de activa çok iyi geldi. Korkumdan katı yemek yiyemiyorum resmen 😢