Kubrabuse bizimde tsh değerimiz ilk topuk kanında yüksek çıktı, direk çocuk doktorumuz la iletişime geçtik tekrar tahlil yapıldı sınırda çıktı, bir hafta daha bekleyip tekrar yüksek çıktığını söyledi,. Çocuk endokrin doçent doktora götürdük, tiroit bezlerine bakıldı boğazından ultrason çekildi, şuan ilaca başladık 1 aydır ilaç kullanıyoruz düzene girmeye başlamış, 15 gün daha kullanıp tahlile Gideceğiz, eğer düzene girerse ilacı bırakacağız, her sabah aç karnına ilaç içiyor kızım, ilacı verirken içim parçalanıyor ama hersey onun sağlığı için😔 ihmal etmeyin erken önlemini alın en iyi doktora gösterin..