Oğlum 8 aylık. Bi yerlere tutunmaya kalkmaya çalışıyor arada yapıyor düşüyor falan buraya kadar tamam. Ama asla ben tutsam bile ayaklarını tam basmıyor hep parmak ucunda. Bastırmaya çalışıyorum o zaman da bağırıyor istemiyor. Sizinkiler de böyle mi böyle olup düzelir mi sonra.
Yürüteç vesaire hiç kullanmadım..