Gunsss benim bebeğim de öyle 6 -6bucuk gibi yatırıyorum 11 gibi uyaniyordu, sonrasında 11 e gelirken uykulu bı şekilde emzirmeye başladım karnı aciktigi içinde kendini uyandırıyordu, bu şekilde yapınca gece 3 e kadar uyuyor, sonrasi Allah Kerim 😁😁 bazen 4 bazen 7de uyanıyor artık 2 saat uyanık kalıyor sonrasında 😄