Ben de mesela gece 1 buçuk 2 saatte bir kaldırıp emzirmeye çalışıyordum.uykusu olduğu için de memede uyuyor emmiyordu doktorum 3 saaten fazla uyursa o zaman zorla kaldır yoksa kaldırma dedi gerçekten de artık ,3 saatte bı kendi kalkıyor acikip e.aciktigi içinde öyle bir emiyor ki uyumadan bunu uygulayin sizde sariligi yoksa eğer bende çok.ise yaradı yoksa bende dedim doktora memede.uyuyor emmiyor dediğini yaptım sapır süpür emiyor şimdi acıkmış.oldugu için