Busraata 2ay önce sezaryen oldum,40gun kesintisiz kanama gördüm 5gun sonra adet oldum 10gundur de adetim bitmiyor böyle olanlar oldu mu vajina bölgemde mantar oldu ne yapmalıyım bu kanama ne zaman bitecek ?
Gokcen Busraata canim adet düzenszligi cok normsl bitip bitip basliyor bnmde 3 ay once sezaryan oldum. Bir yila kadar normal mis
Busraata Gokcen allah allah bitmeden başlıyor yahu 🤦♀️abdest aliyorum ertesi günü tekrar kanamam oluyor
Gokcen Busraata olur canim olur bitiyo beyaz geliyo bi bakiyorum sakir sakir geri olmus . 10 15 gun adet goruyom baslamasi bitmesi .dokuz ayin acısı cikiyo 🤦♀️