Mora benimde evim 22 23 derece LCW 1.7 tog gydiriyrm benced üşüyor çünkü uzun kollu zibinla gydirince vücudu soğuk kısa kolda yine soğuk içine ayrıca alt pijama zıbın gydrsem terli. Bende zıbın arayisindaydm ortası var mıdır dye. Ama aklımdan suda geçiyor acaba tulumu küçük mü geliyor çünkü ben çorap gydrmyrm biraz yukarı çıkıyor bacağı açılıyor boynuda biraz açık gbi hava alıp mi usuyir dye dusunuyrm.