İnstgramda derde_deva0 diye bir kardeş var covid ile ilgili her yaptığını paylaşmış onun yaptıklarını yaptımm birde udi hindi yağı tükettim, kuşburnu ve hibiskus çayını demledim günde 2 3 bardak içtim. Geceleri yatmadan süt,bal,zencefil,sarımsak karışımı yapıp rondodan çekip içtim bu gözümü açan karışım oldu elhamdulillah. Bol sıvı tüketin bol C vitamini alın. Çok geçmiş olsun. Benim oğlumda o zamanlar 7 buçuk 8 aylık kadardı. Evde maske vs takmadım onunla ilgilenirken falan daha kötü oluyordum evin içinde maskeyle. Bebeğinize de udi hindi yağı içirebilirsiniz varsa