merhaba kızlar ilk baştan beri size yazıyorum ilk gittiğim zaman nokta kadardı II gittiğimde kese biraz daha büyümüş tü3 gittiğimde kesenin içinde bebek vardı ve bugün gittiğimde kesenin içinde kocaman bir bebek gördü doktorum yani 6 hafta 6 günlük dedi ama kalp atışı duymadı 8 haftada duanda var dedi 9 haftada duyan da var dedi bir hafta daha bekleyelim dedi eğer duyulmazsa kürtaj dedi benim anlamadığım şey eğer gelişimini durduysa bebek nasıl büyüyor kızlar sizce duyulurmu 1 hafta sonra başına gelen oldu mu lütfen yazar mısınız.