Dün test yapıldı alerji görünmüyor 1 aydr diyet yapmama rağmen zaten tam düzelmedi herşey yeşil kaka karın ağrısı devam etti doktor ye herşeyi bağışıklığı düşmüş dedi bende yedim dünden beri peynir yumurta ama bugünde meme reddi başladı bir ara olmuştu atlattık yine emmek istemiyor karnı aç bir hamle yapıp memeyi alıyor süt gelince ağzına bırakıyor demem o ki yediğim süt ürünleri sütümün tadını değiştiriyormu ne yapacağımı bilmiyorum