Arkadaşlar merhaba.13 aylık kızım var 10.600 kg.Sleepy den 5 numaraya geçene kadar çook memnundum.başka hiç bir bez denemedim hatta öyle diyeyim.ama 5 e geçtiğim günden beri sızdırma yaşıyorum.4 numara alsam o da küçük geliyor.Gündüzleri sleepy 5i kullanırım da gece için önerilerinizi alabilir miyim?