Bizimde 6 buçuk çıkmıştı. O gün tekrar topuk kanı verdik. Doktora gittik hemen normal kan testi aldılar kolundan. Orada değeri normal çıktı çok şükür. Sağlık ocağından da tekrar dönüp yapmadılar. Eğer aramazlarsa bişey çıkmadığı için aramıyorlarmış. Kanı geç gönderdilerse veya uygun koşullarda saklamazlarsa böyle sonuçlar çıkabilşyormuş. inşallah bişey çıkmaz sizinde. Ama bence hemen kan testi verin içiniz rahat etsin en azından