Kızlar kuzenim için yazıyorum.. 15 gün önce doğum yaptı. Doğum sonrası farketti ki sol kolunu oynatmıyor bebek. Parmaklarını oynatıyor ama kolu aldırdık mı aşırı bağırıyor. Doktor gecer 5 aya dedi ama neden böyle oluyor bilen var mı geçer mi çok üzgün kuzenim