ahsenmomm Anneler bebeğim yaklaşık 1 haftadır emzik delisi oldu sürekli emzik istiyorr çıkardığım anda ağlıyor işin kötüsü biberon reddi yaşıyoruz biberonu almıyor resmen aç şu an . Ne yapabilirim ? 😞😞
Seden ahsenmomm emzigi diş kaşıma araci olarak kullaniyo olabilir buyuk ihtimal damaklari acıyo. Biberon reddi değilde dis cikaracaksa istahsizlik yapiyodur