OncedenGurme Kalbim_oglum “ek gıdaya başla” diyen nasıl başlanması gerektiğini de anlatabilmeli. Bence doktor kontrolünü bekleyin. Henüz çok küçükler, mide ve bağırsaklarının yeterince gelişmiş olduğunu düşünmüyorum ben şahsen
sevimlienerji Kalbim_oglum çok erken değil mi bizde 4 ay 10 günlük oldu sadece meme ama bence erken ek gıda için